koenenwim.reismee.nl

Na 25 jaar samen reizen gaan we Down Under!

Na 25 jaar samen reizen gaan we eindelijk Down Under. Op 1 januari 2010 vertrekken we voor een reis van ruim 8 weken: via Hong Kong reizen we naar Nieuw Zeeland, Australië en Tonga!

We hebben een aantal zaken tevoren geregeld, zodat we nu al een deel van de route weten. Dit zijn onze plannen:

Op 1 januari vliegen we met Cathay naar Hong Kong. Na 4 dagen in deze dynamische stad vliegen we naar Nieuw Zeeland. Via Auckland vliegen we naar Christchurch op het Zuider Eiland. Daar hebben we een camper geregeld (7 t/m 19 januari). Op 20 januari vliegen we naar Melbourne in het Zuidoosten van Australië. Vandaar rijden we naar Adelaide langs de mooie kustweg. Vanuit Adelaide reizen we met de beroemde Ghantrein op 31 januari naar Alice Springs in het hart van het continent. Daar gaan we een week met een 4WD-camper de omgeving van de beroemde Ayers Rock verkennen. Dan door naar Sydney. Hier hebben we ruim de tijd om de stad en de omgeving te bekijken. Om uit te rusten van alle vermoeienissen vliegen we op 18 februari een weekje naar een eiland in de Stille Oceaan: Tonga. Dit is het enige Koninkrijk hier. Niet dat we een audiëntie verwachten... Terug in Sydney is het groot feest: Mardi Grass. De locale versie van ons Carnaval. Op 28 februari vliegen we terug naar Hong Kong, waar we nog 1 nachtje slapen om bij te komen en op dinsdag 2 maart zijn we weer thuis. Dat zal wel weer even wennen worden...

Als je het leuk vindt ons te volgen via dit weblog, meld je dan aan door hier rechts naast je emailadres in te vullen. Je ontvangst dan bericht als we een verhaal en/of foto's hebben geplaatst.

jopie

Een prachtige reis samen toegewenst, twee maanden
lang....en een extra fijne dag op de 12e januari !!!

Rina

Ga lekker genieten van een ongetwijfeld unieke en onvergetelijke reis en ontzettend leuk om jullie trouwdag en tevens 25-jarig jubileum op 12 januari zo te vieren.
Leuk om getuige van jullie reis te mogen zijn.
Heel veel plezier!!!!!!!

Femmie

Wat ontzettend leuk om op deze manier jullie reis te kunnen volgen.
Een heel fijne reis toegewenst ook namens mijn Wim

Nicole Kik

Beste Koen & Wim,

een hele goede reis toegewenst!

Mirjam

Klinkt weer heel naar allemaal...
Heel veel plezier, vind het leuk om je verhalen te lezen.
Martin en ik hebben plannen voor Argentinië en Chili deze zomer. We gaan in de kerstvakantie een beetje voorbereiden, maar ik heb er nu al zin in!
Liefs, Mirjam

jaap. en anneke zeilemaker

We wensen jullie een super en een zeerliefdevolle reis jaap en anneke

jaap. en anneke zeilemaker

we wensen jullie super en vooral liefdevolle dagen

Wim Stijns

Hallo Wim & Koen,
We hoorden van Ome Leo van jullie plannen en hij liet ons ook de link naar deze website zien. Die hebben we natuurlijk even genoteerd. We hebben een paar van jullie verhalen gelezen en de foto's bekeken. Het ziet er allemaal heel indrukwekkend uit. We wensen jullie veel plezier tijdens deze ongetwijfeld nieuwe prachtige reis.
Groetjes, Wim & Carla

Anneloes

Ha heren, nog even en het is zover.

Heb een prachtige reis, en behouden thuiskomst!

anneke zeilemaker

Let op de architectuur in Hong Kong. Die vond ik heelmooi. Wij gaan naar Zuid India.

Yvette

Wauw wat een plannen!!! Heel veel plezier!!!!!!!

Groetjes en kijk uit onderweg!

Marian

Lieve twee,

Ziet er alweer geweldig uit! Door jullie foto's kom ik vast in de sfeer voor Singapore waar ik 9 jan heen vlieg, om vervolgens 6 weken in het Verre Oosten te verblijven. Voor mij is het echter werk, je hebt nou eenmaal werkpaarden en luxepaarden, nietwaar?! ;) Geniet van het prachtige Nieuw-Zeeland, rijd als jullie tijd hebben door naar het zuiden van het Zuidereiland, superomgeving!! Geniet van en met elkaar! Liefs