koenenwim.reismee.nl

Weer thuis...

De twaalf uur van de nachtvlucht van Hong Kong naar Amsterdam verstrijken gelukking snel. Als het strak geordende Nederland zichtbaar wordt door de wolkenloze lucht gaat ons hart toch weer sneller kloppen. Wat hebben we geluk dat de zon de kleuren grijs en wit vandaag vervangt door warm oranje.

We worden weer hartelijk in de armen gesloten en komen later in een voor ons gevoel (ijs)koud huis. Kruik mee naar bed. Woensdag is het huis weer doorgewarmd en voegen we nog een gedenkwaardige dag toe aan de vakantie: strandwandelen in de winterzon en lunchen in een strandtent in Katwijk. Bij het uitpakken komen weer dierbare herinneringen boven, naast veel vuile was.

Soms roepen we een stuk weblog op ter bevestiging dat we er echt zijn geweest en genieten we van de foto's. De fotoruimte en de extra ruimte die we cadeau kregen zijn vrijwel helemaal benut!

De eerste dagen besnuffelen we en worden we besnuffeld. Fijn te zien dat ook zoveel mensen ons weer graag thuis zien en met veel belangstelling het weblog hebben bekeken.

We bedanken iedereen voor deze belangstelling en de leuke reacties die we kregen. Het weblog blijft ook voor ons een mooie manier om onze reis digitaal opnieuw te maken. Vanaf nu zijn we weer gewoon te bereiken op ons normale e-mailadres bij Het Net.

Een laatste vakantiegroet van Wim en Koen.

Auke

Wat een watjes! Met een kruik naar bed.......
Van jullie, als doorgewinterde globetrotters, had ik dit toch echt niet verwacht hoor!

truus

Bedankt voor jullie reisverslagen en foto's. Het was echt heel leuk om op deze manier mee te genieten. Het zal wel snel weer wennen in ons landje. Soms een beetje nat en grijs, maar soms ook zonnig en lenteachtig.

groetjes

truus

Wille Marie

Fijn dat jullie weer thuis zijn, maar ik ga jullie reis-
verslag en foto's wel missen hoor. Komt er nog een dia avond ?? groeten / liefs van mij.

Carmen ranselaar

Welkom thuis! We hebben jullie verslagen en foto's allemaal gelezen en gezien! Erg leuk om jullie zo te kunnen volgen en wat hebben jullie een geweldige reis gemaakt!!
groetjes Carmen

Rebecca Amesz-de Buck

Speciaal voor jullie een welkomszonnetje, om af te kicken! En die kruik neem ik ook regelmatig mee naar bed, dus dat begrijp ik helemaal, liefs,

Rebecca